Voor een klein bedrag krijg ik veel in de plaats

Davy Van Reeth  “Bloembinderij Calluna” in Westerlo samen met Schepen van economie Filip Verrezen 
 
“Ik won de award van Vriendelijkste Handelaar 2017, dus mijn avond kon niet meer stuk. De act van William en de toffe presentatie waren voor mij een meerwaarde bij de ceremonie. Het is goed voor mijn zaak dat ik op Handelsgids sta, zo krijg ik voor een klein bedrag heel veel marketing in de plaats.”

 

 

Handelsgids een verrijking voor de beginnende handelaar

Lobke Aertgeerts “Koekjes & Woefjes” in Laakdal met Schepen van Economie Gerda Broeckx
 
“We waren de Vriendelijkste Handelaar 2017 in de gemeente Laakdal, dus mijn avond is meer dan geslaagd. De komische noot van William Boeva maakte het een heel fijne awarduitreiking. Handelsgids is een verrijking voor de beginnende handelaar, je krijgt er veel voor in de plaats. Het was fijn om aanwezig te mogen zijn.”

 

 

Het was een geslaagde avond!

Lieven Van Damme “Wijnhuys ’t Kroontje” Samen met Jan Laurys 
Burgemeester van de stad Diest
 
“Wij waren voor het derde jaar op rij genomineerd voor de VH-award, een duidelijke blijk van appreciatie van onze klanten. Het was een geslaagde avond, we hebben goed gelachen en het was leuk om mee te maken. We zijn na enkele jaren nog steeds erg tevreden over jullie diensten en blijven jullie marketingtools een handig instrument vinden. Wij hopen alvast om er volgend jaar opnieuw bij te zijn!”

 

 

Via Handelsgids.be meer gerichte reclame

“We zien Handelsgids als een manier om gerichte reclame te maken voor Brasserie Apostroff. We merken dat mensen gemakkelijker bij ons terecht komen via onze eigen webpagina op het platform. Als ze bijvoorbeeld ‘restaurant Dilbeek’ zoeken op het internet dan komen ze meestal ook effectief bij ons terecht. Daarnaast vinden we het zelf ook een handige tool om per gemeente te zoeken naar andere handelaars.”
 
“Ik vond het heel tof. De award van Vriendelijkste Handelaar van Dilbeek voor Brasserie Apostroff was echt een bevestiging van ‘Oké, we zijn goed bezig’. De award kreeg een mooie plek achter de toog, op een hoge plank, zodat iedereen onze overwinning kan bewonderen. Regelmatig zeiden klanten dat ze gestemd hadden op ons en dat ze blij zijn dat we de award in ontvangst hebben mogen nemen.”

 

 

Hoger scoren bij Google dankzij Handelsgids.be

“Handelsgids staat voor mij gelijk aan hoger scoren in de zoekmachines. Beter scoren in een zoekmachine helpt mij om nieuwe klanten te bereiken. De pagina van Kapsalon Sara op Handelsgids.be is een hulp voor de klanten voor praktische informatie over het salon. Ik kan op die persoonlijke pagina ook een link plaatsen naar mijn eigen website. Zeer handig dus!”
 
“Zowel de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar als de Lente- en Eindejaarsactie vind ik een goed initiatief. Goed dat zoiets bestaat en dat de klanten ook de kans krijgen om iets te winnen. Wie wint er nu niet graag iets hé (lacht)! Door de acties van Handelsgids aan te bieden, kan ik een beetje extra reclame maken voor Kapsalon Sara en voor Handelsgids. De klanten vinden de acties interessant, dus dat is een win-win situatie. De acties heb ik wel op de facebook-pagina van Kapsalon Sara geplaatst. Op die manier kan ik ook een ander publiek bereiken naast de vaste klanten. Vooral op de Facebook-pagina kreeg ik veel leuke reacties.”

 

 

Verkiezing Vriendelijkste Handelaar is super!

“Handelsgids is een moderne en snelle manier om handelaars en producten te vinden. Ik gebruik zelf Handelsgids wanneer ik op zoek ben naar een specifieke handelaar of om te weten waar ik een bepaald product kan vinden.”
 
“We vinden de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar nuttig, want het geeft aan wat de klanten van Madrico vinden. De klanten appreciëren de Lente- en Eindejaarsactie. Zo zijn er zelfs klanten die bellen om te vragen of we al lotjes hebben binnengekregen, zodat ze snel kunnen meedoen met de actie.”

 

 

De vele acties die Handelsgids doet zijn echt een meerwaarde!

“Handelsgids betekent voor ons vooral leuke acties die we kunnen aanbieden aan de klanten. We vinden het een leuke manier om reclame te maken voor Garage Bettens en zijn dan ook heel tevreden van de goede service van Handelsgids."
 
“De Lente- en Eindejaarsactie vinden we heel fijn. Zowel dit jaar als vorig jaar, zijn er bij ons klanten in de prijzen gevallen. We gaan deze acties dan ook blijven aanbieden, zodat onze klanten misschien nog eens winnen. Vorig jaar hadden we een klant die nooit meedeed met wedstrijden. Met deze actie wilde ze wel meedoen, want ze was zeer tevreden van de service van Garage Bettens. Uiteindelijk ging zij lopen met de hoofdprijs. Dat was een aangename verrassing voor haar.”

 

 

Een mooie bevestiging dat we goed bezig zijn geeft een boost.

“Dankzij handelsgids weten we nu dat we goed bezig zijn in Bloemisterij Poelman. We hebben de award van Vriendelijkste Handelaar vol trots op onze toonbank gezet en het kader heeft ook een mooi plaatsje gekregen. Nu kunnen we ermee ‘showen’. Wat wel grappig is, is dat wij geen extra inspanningen gedaan hebben om de award te winnen. Dus we gaan onze aanpak niet veranderen.”

 

 

Veel nieuwe klanten via Handelsgids.be

“We merken dat veel klanten Handelsgids gebruiken om meer informatie over Slagerij De Rycke op te zoeken. Handelsgids is dan ook een goed medium om informatie, promoties en foto’s met onze klanten te delen. Handelsgids is naast mond-tot-mondreclame een belangrijke manier om onze zaak te promoten.”

 

 

Ben heel tevreden en gebruik heel veel de nieuwsbrieven.

“Ik ben heel tevreden over Handelsgids. Ik stuur regelmatig iets mee met de nieuwsbrieven van Handelsgids. Sinds een paar maanden geleden is er een optie ‘Mijn statistieken’ gekomen, waardoor ik alle cijfers van de pagina van Djeans Kinderkleding kan nagaan. Zonder probleem kan ik te weten komen hoe effectief mijn promo’s en nieuwsbrieven zijn geweest. Echt een handige tool!”
 
“De Lente-en Eindejaarsactie vind ik interessant omdat je de klanten iets extra kunt bieden. Ze kunnen gratis een mooie prijs winnen en dat vinden ze altijd wel fijn.“

 

 

Veel nieuwe klanten dankzij Handelsgids.be

“Handelsgids betekent voor mij vooral een betere vindbaarheid op het internet. Als er nieuwe klanten in Coiffure Trend komen, vraag ik hen altijd hoe ze bij mij terecht zijn gekomen. Ik krijg dan vaak Handelsgids als antwoord. Ik heb dus dankzij Handelsgids al een paar nieuwe klanten gewonnen. Bedankt!” 
 
“De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar vind ik belangrijk, want het geeft een meerwaarde aan je zaak. Het geeft een beter ‘etiket’ aan je zaak, als je eigen klanten je verkiezen tot Vriendelijkste Handelaar. De klanten vinden dat ik vriendelijk ben en dat doet mij deugd. Het doet Coiffure Trend ook goed ogen voor nieuwe klanten. De Lente- en Eindejaarsactie vind ik een goed idee, want het geeft de klanten de kans om iets te winnen en het is bovendien gratis. “

 

 

Ik raad iedereen Handelsgids.be aan!

“Voor mij heeft Handelsgids al veel betekend. Ik vind het een goed concept en iedereen zou het moeten gebruiken. Ik raad mijn klanten aan om Handelsgids te gebruiken, omdat het een handige tool is wanneer je aan het winkelen bent of informatie nodig hebt. Het heeft Lingerie Gigi ook al wat nieuwe klanten opgeleverd.” 

 

 

Heel tevreden over Handelsgids.be

“Handelsgids is onze eigen website, omdat het Fruitpaleis enkel via Handelsgids online vindbaar is. Onze klanten en potentiële klanten kunnen via Handelsgids al onze informatie terugvinden. Zo trekken we nieuwe klanten aan en zijn we dus heel tevreden over Handelsgids.”

 

 

Award staat te pronken. Heel tevreden over Handelsgids.be

“Handelsgids is voor mij een aanvulling op alle online reclame van Patisserie Michiels. De website is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Via Handelsgids kan je meer per stad of gemeente zoeken naar een bepaalde zaak. De informatie over bepaalde zaken is veel sneller terug te vinden!”
 
“De prestigieuze award van Vriendelijkste Handelaar van Malle is een bekroning van het harde werk dat we dagelijks leveren in Patisserie Michiels. Via die weg bevestigen onze klanten dat we goed bezig zijn. Dat is altijd fijn om te horen en het motiveert ons enorm. De award staat te pronken in onze zaak, iedereen kan het zien! We krijgen regelmatig de reactie: 'Het is terecht dat jullie deze titel hebben gekregen!'".