Okapi nv
- Jeroen De Jonghe
-
Stationsstraat 92-96
2830 Willebroek - info@okapi.be
-
https://www.okapi.be/nl
- BE0435.288.983
Openingsuren
Ma | 22/0409:00 - 12:3013:30 - 18:00 |
Di | 23/0409:00 - 12:3013:30 - 18:00 |
Wo | 24/0409:00 - 12:3013:30 - 18:00 |
Do | 18/0409:00 - 12:3013:30 - 18:30 |
Vr | 19/0409:00 - 12:3013:30 - 18:00 |
Za | 20/0410:00 - 12:0013:30 - 17:00 |
Zo | 21/04GeslotenGesloten |
Info
OKAPI uw informatica partner
Opgericht in 1988 is OKAPI dit jaar niet minder dan 32 jaar actief in de informatica-sector. Oorspronkelijk gericht op de totaalautomatisatie van dierenartsen, werden al snel diverse andere sectoren bediend.
In 1990 werden de activiteiten verder uitgebreid met een winkelpunt. En dit alles met een gemotiveerd & flexibel team, klaar om ook #uwinformaticapartner te zijn.
OKAPI is actief op 3 gebieden.
B2C: winkel
Op niveau van benadering van de consumentenmarkt is OKAPI sinds 2002 aangesloten bij de Selexion-groepering, wat een sterke garantie geeft qua marketinginitiatieven, prijzen & service!
Selexion is een groepering van zelfstandige zaken en de grootste aankoopgroepering in België.
B2B: netwerkbeheer
Elke dag komt u in contact met de vele aspecten van informatica: pc’s, servers, hosted oplossingen, software, (draadloze) netwerken, Office365, (online) backup, …
Als uw informatica partner kunnen we u daarin bijstaan, informeren en begeleiden.
OKAPI kan het beheer van uw IT-netwerk geheel of gedeeltelijk van u overnemen. Denken we aan het correct inbedrijfstellen van nieuwe pc’s, het opzetten van een nieuwe server, firewall-beveiliging, migratie naar Office365, monitoring van uw IT-netwerk, ...
Aarzel daarom niet ons vrijblijvend te contacteren voor een persoonlijk gesprek over uw eigen
IT-vragen, behoeften en problemen!
B2B : facturatie- en boekhoudpakket Sage BOB50
Elke dag wordt er meer en meer verlangd van de professionele beheersoftware die u gebruikt. Niet alleen boekhoudkundig moet alles perfect kloppen, ook commercieel-logistiek wordt de lat steeds hoger gelegd!
Uw beheersoftware moet dan ook uitblinken in correctheid, gebruiksvriendelijkheid, snelheid en volledigheid.
Als Solution Provider van Sage BOB50, kan OKAPI u hiervoor de perfecte oplossing aanreiken.
En dit met het nodige advies, een correcte implementatie, de juiste opleiding en ondersteuning.
BOB50 is modulair opgebouwd, dus u gebruikt enkel wat u nodig heeft. Zo kan u o.a. aanmaningen sturen via e-mail, makkelijk rapporteren in Excel, analytische boekhouden met verdeelsleutels, budgetteren, ...
Het commercieel beheer gaat nog verder met stockbeheer (meerdere magazijnen), beheer abonnementen & contracten, barcodes, multi-leveranciers, serienummerbeheer, multi-prijslijsten, kassa, productiebeheer, …
Veel mogelijkheden, aarzel daarom niet ons te contacteren voor meer info, een vrijblijvende analyse of verhelderende demo.