Ontdek de reviews van klanten van Garage - Carrosserie Opel Alain in Aalst.

Klik hier om zelf een review te schrijven

super... 10 Review door Etienne op 2019-12-27
Prettig eindejaar en onze beste... 9 Review door Lieve op 2019-12-26
Prettige feesten... 10 Review door Marianne op 2019-12-20
Jullie zijn goed bezig! Enorm kl... 9,7 Review door Sibylle op 2019-12-20
Fijne feesten voor de hele famil... 9,5 Review door Michael op 2019-12-20
Alain en Marga , doe gewoon zo v... 9,9 Review door Christiaan op 2019-12-19
Zeer fijne feestdagen\r\n... 9,1 Review door Julie op 2019-12-11
al meer dan 40 jaar zijn wij al... 10 Review door Jos op 2019-11-27
😀... 9 Review door Patricia op 2019-11-26
TOP!... 9,9 Review door Marc op 2019-11-25
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.