Ontdek de reviews van klanten van Zucara Oosteeklo in Assenede.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
zeer vlotte en vriendelijke zaakvoerder die altijd probeert te helpen bij computerproblemen

Review door Bart op 2021-02-07
Scoremotivatie
Prima service, scherpe prijs/kwaliteit!

Review door Vivien op 2020-12-23
Scoremotivatie
Picobello!

Review door Belinda op 2020-12-20
Scoremotivatie
prachtige zaak doe zo verder

Review door Luc op 2020-12-12
9,2 NEEN...
Scoremotivatie
NEEN

Review door Gustaaf op 2020-12-11
Scoremotivatie
Zeer goede klantenservice met extra veel uitleg over alle voordelen (maar ook nadelen) van de aankoop. We bekeken samen alle mogelijke opties om zo tot een perfect resultaat te komen. Tot op heden ben ik zeer te spreken over de aankoop. Zeer vriendelijke winkelbaas die zeer goed wist waarover hij moest spreken. Topaankoop met wat extraatjes doordat de winkelier ons er aan deed herinneren dat er een actie was voor een gratis muismatje en gratis vloeistof om ons scherm mee af te kuisen. Als ik een volgende aankoop zou moeten doen, weet ik al waar ik moet zijn!

Review door Gilles op 2020-10-11
Scoremotivatie
Vriendelijk, vlot en goed service.

Review door Nadia op 2020-08-19
Scoremotivatie
Tip top in orde

Review door Joachim op 2020-03-11
Scoremotivatie
fijne feestdagen!!!

Review door Joachim op 2019-12-29
Scoremotivatie
Een fantastisch, gezond & liefdevol 2020!

Review door Eveline op 2019-12-29
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.