Mooie zaak en een super behandeling.Gerund door...
M
Monique
2018-10-07
2018-10-07
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Mooie zaak en een super behandeling.Gerund door 2 heel vriendelijke mensen.
Tips voor de handelaar
Doe zo verder..jullie zijn goed bezig.
Over de ontvangst
Omdat ze het verdienen!
Over het interieur
Nee,het is perfect.
Over product/dienst
Super behandeling!!!
Over de service
Ben over heel het concept tevreden en zeker zo houden.
Over de verkoper
Ives Acke