Ontdek de reviews van klanten van Ticara in Beernem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Vriendelijk en stipt 👍... 9 Review door Karine op 2020-12-19
Hou jullie gezond en hopelijk to... 10 Review door op 2020-12-18
Houdt zich perfect aan de afspra... 9,5 Review door Georges op 2020-12-18
Een fijn eindejaar gewenst! En d... 10 Review door Nancy op 2020-12-17
dat ze vlug terug mag werken haa... 10 Review door Marianne op 2020-12-17
hou moed, en alvast een mooi jaa... 10 Review door op 2020-12-17
Zalig Kerstmis en een voorspoedi... 9,6 Review door Ivo op 2020-12-17
Lieve Nathalie, ondanks de moeil... 10 Review door Caroline op 2020-12-17
Top service!... 7,7 Review door Amber op 2020-10-06
Heel vriendelijk... 8,3 Review door Anna op 2020-10-04
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.