M
Mariette
2019-05-10
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Eddy is altijd op een rustige manier vriendelijk, niets is hem teveel als je een probleem hebt met je wagen helpt hij u altijd verder. Hopelijk mag hij nog zolang garagist zijn zolang ik met mijn wagen rijd. Het is een top garagist.

Tips voor de handelaar
Er zijn geen negatieve opmerkingen, ik zou zeggen doe zo verder

Antwoord van Garage Eddy Gijbels · 30/05/2026
Thanks Mariette
Schrijf zelf een review over Garage Eddy Gijbels Meer info Garage Eddy Gijbels »