D
Denise
2022-11-24
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Prima mekanieker, altijd vriendelijk, mag wel wat meer aan ontspanning denken, altijd maar werken is je vrouwtje daar wel gelukkig mee? Denise

Antwoord van Garage Eddy Gijbels · 30/05/2026
Thanks Denise, vrouwtje is tevreden, denk ik :-)
Schrijf zelf een review over Garage Eddy Gijbels Meer info Garage Eddy Gijbels »