Heel vriendelijke en goede service. Topkwaliteit en leuk...
S
Simone
2024-04-10
2024-04-10
4
Beoordeling van 4/5
Scoremotivatie
Heel vriendelijke en goede service.
Topkwaliteit en leuk dat zijn hond hem assisteert als hij banden wisselt 😀
Antwoord van Garage Eddy Gijbels · 30/05/2026
Thanks Simone