Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon De No & Co in Bertem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Ik wordt altijd snel en uitermat... 10 Review door Anita op 2016-12-25
Altimeter goed geknipt... 9,5 Review door Georges op 2016-12-24
creatief blijven,... 10 Review door Hugo de no op 2016-12-23
TOF MODEBEWUST... 10 Review door HUGO op 2016-12-23
3 vriendelijke madamen waar je a... 10 Review door Franky op 2016-12-21
Vriendelijke mensen. Behulpzaam,... 10 Review door JOYCE op 2016-12-21
TIP TOP... 10 Review door DE RYCK ANNIE op 2016-12-21
TOP... 10 Review door Nancy-eefje-magalie op 2016-12-21
Altijd met de glimlach en het no... 10 Review door Bjorn op 2016-12-20
STAAN ALTIJD KLAAR MET DE GLIMLA... 10 Review door HUGO op 2016-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.