Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon De No & Co in Bertem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Leuke dames die hun job super go... 9,5 Review door Kathleen op 2016-05-19
Steeds correct en vriendelijk!... 9,5 Review door Liesbeth op 2016-05-15
de dames zijn altijd vriendelijk... 10 Review door Noella op 2016-05-12
aangename sfeer, vriendelijk en... 9 Review door Lucienne op 2016-05-08
Misschien online kunnen reserver... 10 Review door Bart op 2016-04-30
ze zijn altijd gedienstig en vri... 9,5 Review door Roger op 2016-04-29
Steeds goede service... 9 Review door Francine op 2016-04-28
vriendelijk, beleefd, enthousias... 10 Review door op 2016-04-23
steeds welkom en afspraak volgen... 9 Review door Yvette op 2016-04-21
Hier word ik altijd op tijd bedi... 9,5 Review door Simonne op 2015-12-24
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.