Ontdek de reviews van klanten van Noi bvba in Bierbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
vriendelijk, deskundig, neemt tijd voor de klant, weet waarover hij praat

Review door Wim op 2018-12-26
Scoremotivatie
Vriendelijk, behulpzaam, deskundig, neem tijd voor zijn klant

Review door Wim op 2018-12-26
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk, behulpzaam, deskundig, neem tijd voor zijn klant

Review door Wim op 2018-12-26
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk, deskundig advies, weet waarover hij praat, neemt tijd voor de klant.

Review door Wim op 2018-12-26
Scoremotivatie
zeer fijn!

Review door Peter op 2018-12-21
9,5 super!...
Scoremotivatie
super!

Review door Peter op 2018-12-21
Scoremotivatie
zeer tof!!

Review door Peter op 2018-12-21
Scoremotivatie
De verkoper informeert zeer goed. Hij maakt tijd voor de klant. Als hij de klant niet kan helpen omdat hij nog bezig is bied hij zijn excuses aan en zegt de reden. Er is heel veel keuze en elke vraag wordt correct beantwoord.

Review door Peter op 2018-12-21
Scoremotivatie
Dirk was zeer vriendelijk en behulpzaam bij het zoeken naar eeen cadoo voor mijn vrouw.

Tips voor de handelaar
Niet vergeten e klant te bellenbij de nodge inlichtingen.

Over de ontvangst
zeer goede ontvangst, zelfs als je door omstandigheden moet wachten zal hij zich nog excuseren.

Review door Peter op 2018-12-21
Scoremotivatie
Dirk, was supper vriendelijke. Hij luisterde naar mijn wensen en zocht dan uit welke de beste oplossing / producten paste bij mijn wensen.

Review door Jo op 2018-06-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.