Beetje raar dat men met 2 medewerkers...

I
Ilse
2017-06-05
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Beetje raar dat men met 2 medewerkers aan de kassa bleef staan bij het afrekenen bij de vorige klant en men niet dadelijk naar mij kwam.

Schrijf zelf een review over Dameskledij Bitouck Meer info Dameskledij Bitouck »