Mooie winkel zeer vriendelijke dame,nooit is het...
A
Annie
2025-11-13
2025-11-13
4.5
Beoordeling van 4.5/5
Scoremotivatie
Mooie winkel zeer vriendelijke dame,nooit is het teveel gevraagd voor iets gelaten zien.Kom speciaal van Hoboken naar boom voor haar. Bedankt