Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Sara in Boortmeerbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
gezellig

Review door Marie-france op 2017-03-22
Scoremotivatie
Elk uur van de dag een verwelkomende glimlach!

Tips voor de handelaar
Niet nodig!

Over de service
Altijd bereidwillig naar uur aanpassingen en wensen van de klant!

Review door Micheline op 2017-03-18
Scoremotivatie
10

Tips voor de handelaar
Het is perfect

Over de ontvangst
Ze is vriendelijk

Over het interieur
Netjes

Over product/dienst
Kindvriendelijk

Over de service
Sociaal

Review door Linda op 2017-03-18
Scoremotivatie
immer vriendelijk en behulpzaam

Review door Elia op 2017-03-17
Scoremotivatie
Staat altijd klaar om te helpen, nooit iets te veel gevraagd.

Tips voor de handelaar
Verder blijven doen zoals je bezig bent !

Over de ontvangst
Idem

Over het interieur
Alles altijd netjes op orde

Over product/dienst
Sara doet altijd haar best .

Over de service
Probeert altijd alles op te lossen op best mogelijke manier.

Over de verkoper
Altijd goedlachs nooit slecht gehumeurd.

Review door Jeannine op 2017-03-14
Scoremotivatie
altijd even vriendelijk

Review door Carine op 2017-03-11
Scoremotivatie
Perfect gekapt

Review door Yolande op 2017-03-11
Scoremotivatie
Super vriendelijke kapster

Review door Yolande op 2017-03-11
Scoremotivatie
Steeds rustig en beleeft

Review door Yolande op 2017-03-11
Scoremotivatie
Vriendelijk,interessant qua wat je wilt

Tips voor de handelaar
Geen alles is prima

Over de ontvangst
Idem als ervoor

Review door Gerda op 2017-03-10
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.