Ontdek de reviews van klanten van Birger-sport in Bornem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Altijd goedlachs en vriendelijk,... 9,9 Review door Marleen op 2020-02-09
heel vriendelijk... 10 Review door Aerts op 2020-01-18
Steeds in voor een grap en nooit... 10 Review door Dylan op 2020-01-05
goe bezig birger,... 10 Review door Pierre op 2020-01-03
prijs-kwaliteit oke... 10 Review door Philippe op 2020-01-02
toffe bediening en leuke mensen... 10 Review door op 2020-01-02
Steeds klaar om te helpen. Top... 10 Review door Ivo op 2019-12-27
super vriendelijke mensen!... 8,6 Review door Sarah op 2019-12-21
Steeds bereid om te helpen en wa... 9,9 Review door Tom op 2019-12-21
Altijd tijd voor zijn klanten... 10 Review door Nadine op 2019-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.