Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Slagerij Pieters is de vriendelijkste handelaar van Brasschaat! 

Op dinsdag 16 februari 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Brasschaat de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016

 

Interview met Slagerij Pieters


“De award symboliseert eigenlijk de waardering van onze klanten voor ons harde werk. We hebben de award een mooi plaatsje gegeven in onze winkel! En daar krijgen we veel positieve reacties op. Wanneer de klanten onze award zien staan in de zaak, dan bevestigen ze meestal nog eens dat we de Vriendelijkste Handelaar van Brasschaat zijn. Ik heb niets extra gedaan voor de acties. Ik heb enkel de lotjes uitgedeeld en de bijhorende uitleg gegeven.”

“We bestaan ondertussen al zeven jaar en zijn dan ook gekend als dé buurtslager in Brasschaat. Bij ons kan je terecht voor vleeswaren en charcuterie. We bereiden alles zelf! Dat proef je gewoon!”

“Eigenlijk zijn we een beetje te weinig bezig met Handelsgids, omdat we met tijdsgebrek zitten. Momenteel hebben we zelfs een tekort aan personeel en er is heel veel werk. Dus het is even niet gemakkelijk om alles te combineren. Als we meer tijd hebben, gaan we er zeker meer gebruik van maken. Maar mond-tot-mondreclame is eens zo belangrijk.”