Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

E Style is de vriendelijkste handelaar van Liederkerke! 

Op dinsdag 16 februari 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Brasschaat de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016

 

Interview met E Style

 
“De award van Vriendelijkste Handelaar is voor ons een grote eer. We vinden het belangrijk om erkend te worden als vriendelijke handelaar. De award staat momenteel in onze kaperszaak, waar toch al veel positieve reacties op zijn gekomen. Zo werd er bijvoorbeeld bevestigd door enkele klanten dat we het zeker en vast verdiend hebben. Dat is altijd wel tof om te horen!”

“We hebben niets speciaals gedaan om de Vriendelijkste Handelaar te worden. We vinden het vooral belangrijk dat we gewoon onszelf zijn en dat we de klanten op een vriendelijke manier kunnen behandelen. Als dat dan eens in de bloemetjes gezet wordt, is dat natuurlijk leuk. Aan ons zal je nooit zien of we een goede of een slechte dag hebben. Vriendelijkheid zal altijd onze prioriteit zijn. Een initiatief als de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar is dan ook de ideale manier om te polsen hoe de klanten echt over je zaak denken.”

“Gedurende de Lente – en Eindejaarsactie hebben we gemerkt dat toch veel klanten interesse toonden in de acties. Het zorgt op een bepaalde manier voor meer klantenbinding. Door deel te nemen aan de actie, voelen klanten zich vanzelf meer verbonden met de zaak en krijgt je imago een boost.”

“E Style is een klein, familiaal kapsalon in het hartje van Liedekerke. Het bestaat ondertussen al 11 jaar! Ons kapsalon is geschikt voor elk haartype. Omdat we werken met aangepaste producten is er voor ieder wat wils. Onze troef is de jarenlange ervaring en liefde voor het vak.”

“Dankzij Handelsgids wordt onze zaak gemakkelijker gevonden door de klant. Op die manier kunnen we toch wel stellen dat het voor extra digitale aanwezigheid zorgt.”