A
Anoniem
2025-01-07
4.9 Beoordeling van 4.9/5

Scoremotivatie
Heel vriendelijke mensen ,altijd goed bediend. Niets is hen teveel, bepaalde bloemen nodig is bestellen en iets later afhalen. Een aanrader.

Schrijf zelf een review over Bloemen Florina Meer info Bloemen Florina »