Heel vriendelijke mensen ,altijd goed bediend. Niets is...
A
Anoniem
2025-01-07
2025-01-07
4.9
Beoordeling van 4.9/5
Scoremotivatie
Heel vriendelijke mensen ,altijd goed bediend.
Niets is hen teveel, bepaalde bloemen nodig is bestellen en iets later afhalen. Een aanrader.