Ruikt steeds heerlijk, dit kleine bloemenwinkeltje!...
A
Anoniem
2017-06-17
2017-06-17
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Over het interieur
Ruikt steeds heerlijk, dit kleine bloemenwinkeltje!
Over product/dienst
Mooie boeketten! prijs/kwaliteit = top!
Over de service
Nog geen problemen gehad.