Ontdek de reviews van klanten van Kapsalon Guy in Essen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nGuy, Ann & Paul wensen U en uw familie een gelukkig en voorspoedig corona vrij 2021!\r\n\r\n\r\n\r\n

Review door Paul op 2020-12-17
Scoremotivatie
De beste wensen voor een gezond nieuwjaar

Review door Ferdinand op 2020-12-17
Scoremotivatie
Ik hoop dat we weer snel naar kapper Guy kunnen

Review door Magda op 2020-12-17
7,9 Top...
Scoremotivatie
Top

Review door Victoria op 2020-10-04
Scoremotivatie
Top service!

Review door Merel op 2020-10-02
Scoremotivatie
Heel vriendelijke kapper die zijn werk ook heel goed doet.

Review door Peter op 2018-06-02
Scoremotivatie
Al 30 jaar vaste klant. Dat zegt genoeg niet?

Review door Gunter op 2017-12-31
Scoremotivatie
Bijzonder geduldige en vriendelijke behandeling van oudere personen!

Over de ontvangst
Helpt hulpbehoevenden bij het binnen-en buitengaan!

Review door Diana op 2017-12-25
Scoremotivatie
vriendelijke man

Over de ontvangst
altijd tijd

Review door Tom op 2017-12-20
Scoremotivatie
Kan niet beter!

Review door Chris op 2017-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.