Ontdek de reviews van klanten van Bloemisterij Mortier - Goethals in Evergem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
steeds vriendelijk onthaal

Review door Katrien op 2016-12-24
Scoremotivatie
Altijd joviaal onthaald bij Luc en Marina. Steeds bereid om je te helpen bij de keuze, vb.van grafstukken, edm; nergens beter en goedkoper ! Met verse bloemen die lang op het graf kunnen blijven staan.

Tips voor de handelaar
Niks te veranderen; Doe gewoon verder op de ingeslagen weg.

Review door Erika op 2016-12-23
Scoremotivatie
Zonder moeite altijd een vriendelijke begroeting en goeie tips voor de bloemen

Review door Andrea op 2016-12-23
Scoremotivatie
Altijd een vriendelijke begroeting Niets is hem te veel voor een woordje uitleg

Review door Andrea op 2016-12-23
Scoremotivatie
GROOT EN MOOI ASSORTIMENT IN PLANTEN EN SNIJBLOEMEN . ALTIJD VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM

Review door JEAN op 2016-12-22
Scoremotivatie
VRIENDELIJKE BEDIENING !

Review door Yvette op 2016-12-22
Scoremotivatie
vriendelijke bediening - kwaliteitsproducten

Review door Katia op 2016-12-20
Scoremotivatie
kan niet verbeterd worden-kwaliteitsproducten-steeds vriendelijk

Review door Freddy op 2016-12-20
Scoremotivatie
ALTIJD VRIENDELIJK GROTE KEUZE EN STEEDS BEHULPZAAM

Tips voor de handelaar
EEN KLANTENKAART IS EEN AANRADER

Review door JEAN op 2016-12-17
Scoremotivatie
Altijd even vriendelijk,attentvol,en heeeeel behulpzaam

Review door Julien op 2016-12-14
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.