Tony's Muziekhuis Nooit bij Ton...

Scoremotivatie
Tony's Muziekhuis Nooit bij Tony geweest dat ik niet vriendelijk werd verder geholpen. Bij een vraag wordt direct opgezocht wat er nog beschikbaar is, wat er nog te bestellen is en hoeveel het kost. De datum van levering krijg je er met het uur van mogelijke levering bij. Je hoort en ziet dat andere klanten in de winkel op dezelfde vlotte, onvoorwaardelijk vriendelijke manier worden behandeld. Dit ongeacht koopkracht, ongeacht het uiterlijk of geestesgesteldheid van de eventuele klant. We zijn tenslotte in Geel... Sinds hun Facebookpagina kan je kennismaken met andere klanten die blijkbaar dezelfde ervaring hebben. Het Facebookgebeuren van de winkel is dan ook aangenaam om te volgen. Het zou de zus van Tony zijn die bijvoorbeeld nieuwe releases oplijst met de juiste gegevens en prijs van de nieuwe LP's. De nieuwe CD's komen in een andere lijst, soms met de vermelding dat de LP nog op zich laat wachten, maar hij is op komst... Je krijgt op Facebook ook tips van muziekuitzendingen op TV! De muzikant, de inhoud, de datum, het uur en op welke zender je kan zien wordt op voorhand meegedeeld. Ook kom je te weten welke LP/CD of ander medium te verkrijgen is in hun winkel. Dit indien je geïnspireerd wordt door de uitzending om toch iets te kopen van de artiest. Dit gebeurt allemaal op een ongekunstelde, informatieve manier. Het is gewoon aangenaam winkelen bij de vriendelijke en misschien wel vriendelijkste handelaar, Tony :)

9,5 Beoordeling door Mie op 2020-09-01