Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Yellow Refill Center is de vriendelijkste handelaar van Genk! 

Op dinsdag 16 februari 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Feestzaal De Kom, te Hasselt. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Yellow Refill Center
 
“Deze award toont aan dat ik mijn best doe en dat de mensen mij appreciëren. Ik heb niet echt een extra inspanning geleverd om de Vriendelijkste Handelaar te worden. Ik heb gewoon mijn dagdagelijkse service verleend en die is voor elke klant hetzelfde. Naar de toekomst toe gaan we nog meer ons best doen, omdat we nog beter kunnen. Als de klanten tevreden zijn, zijn wij dat ook! De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar vind ik echt een mooi initiatief. Het is niet vanzelfsprekend dat een handelaar zo’n award wint en ik denk dat de mensen daar zeker rekening mee houden.”

“De Lente- en Eindejaarsactie is toch wel belangrijk voor mijn zaak. De klanten maken kans om een leuk prijs te winnen en dat wordt zeker geapprecieerd. Het is ook een extra vorm van publiciteit voor mijn zaak en natuurlijk ook voor Handelsgids.”

“Onze specialiteit is onze inkt en het hele printergebeuren. Dat is mijn passie. Ik heb heel wat kennis over inkt en printers. Ik zal elke klant zo goed mogelijk helpen en zoveel mogelijk informatie geven. Ze moeten met een goed gevoel kunnen vertrekken. Ik zou het erg vinden als de klant nadien spijt heeft van een aankoop. Naast het verkopen van inkt en printers, hebben we hier ook een pakjesdienst DPD. We zijn een pick-up plaats waar klanten hun pakket kunnen afzetten. Wij zorgen dan dat het op de bestemming geleverd wordt. Eigenlijk zijn we een stiekeme concurrent van de post (lacht).”