Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Steeds gemotiveerd, uiterst vrie... 10 Review door Omer op 2016-03-26
vriendelijk en leveren goede kwa... 10 Review door Aerts op 2016-03-25
altijd goeie service en vol gees... 10 Review door Marcel op 2016-03-25
Ik kan geen enkele tip bedenken... 10 Review door Marleen op 2016-03-25
altijd even vriendelijk en behul... 10 Review door Griet op 2016-03-24
goedlachs... 9,5 Review door Stijn op 2016-03-24
We worden altijd zeer vriendeli... 9,5 Review door Annemie op 2016-03-23
Altijd vriendelijk... 10 Review door Ann op 2016-03-21
Blijft steeds in alle omstandig... 9 Review door Ann op 2016-03-19
Ze zijn vrolijk... 9 Review door Katleen op 2016-03-19
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.