Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
altijd heel vriendelijk en super lekkere vleeswaren

Tips voor de handelaar
blijf zo verder doen !!

Review door Vera op 2016-12-31
Scoremotivatie
super vriendelijk en zeer goede kwaliteit

Review door Magda op 2016-12-31
Scoremotivatie
Bij Bart en Nathalie word je altijd geholpen met een lach. Daarom is het heel aangenaam om bij hun te winkelen.

Review door Casper op 2016-12-28
Scoremotivatie
Bij Bart en Nathalie word je steeds geholpen met een lach. Daarom is het heel aangenaam om bij hun te gaan winkelen.

Review door Casper op 2016-12-28
Scoremotivatie
zeer klantvriendelijk,houden ook van humor zijn heel spontaan

Review door Aerts op 2016-12-26
Scoremotivatie
een zeer vriendelijke en vlotte bediening -kraaknette zaak

Review door op 2016-12-26
Scoremotivatie
altijd goed gezind ,steeds met een lach en een grap

Review door Robin op 2016-12-25
Scoremotivatie
steeds vriendelijk, altijd behulpzaam

Tips voor de handelaar
allergeeninfo op de etiketten van het product

Review door Sofie op 2016-12-25
Scoremotivatie
supergoed en vriendelijk

Review door Marcel op 2016-12-23
Scoremotivatie
zeer klantvriendelijk, kan niet beter.

Review door Sara op 2016-12-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.