Ontdek de reviews van klanten van Slagerij & Traiteur Bart en Nathalie in Glabbeek.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
aangename mensen

Review door Dorien op 2016-12-17
Scoremotivatie
goede winkel beleeft en vriendelijk en hulpvaardig en vooral heel proper

Tips voor de handelaar
heeft goede dienstverlening

Review door Willy op 2016-05-27
Scoremotivatie
super vriendelijke en vlotte bediening

Review door Ariane op 2016-05-16
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en informatief.

Review door Gilbert op 2016-04-30
Scoremotivatie
10

Tips voor de handelaar
Zijn er geen super vriendelijk!

Review door Shari op 2016-04-28
Scoremotivatie
aangename bediening, bereid om producten aan te passen aan behoeften klanten

Review door De Waele op 2016-04-28
Scoremotivatie
klantvriendelijk,fijne vleeswaren en verzorgd

Review door Aerts op 2016-04-27
Scoremotivatie
Ze zijn altijd vriendelijk. Je kan een conversatie uitvoeren. En je kunt daar eens lachen.

Tips voor de handelaar
Ik heb geen tips. Doe zo verder!

Review door Jean op 2016-04-27
Scoremotivatie
zeer vriendelijke ontvangst, goede bediening, maakt tijd voor de klant en luistert naar zijn wensen, mooie en propere etalage van de producten.

Review door Mariette op 2016-04-15
Scoremotivatie
vlotte en vooral vriendelijke bediening

Review door Mich op 2016-04-14
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.