Niets is teveel om boven te gaan...
A
Ann
2018-04-02
2018-04-02
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
2 super vriendelijke dames met kennis van zaken, die eerlijk hun mening geven en niet naar de mond praten. Wij keren met plezier in het najaar terug.
Over het interieur
Mooie winkel met goed uitgestalde collectie van kleren.
Over product/dienst
Niets is teveel om boven te gaan kijken of de ontbrekende maat nog voorhanden is. Geen probleem om heel veel te passen en maar de helft ervan te kopen.....
Over de service
No comment
Over de verkoper
Zeer representatief voor wat ze verkopen