Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

New Ideal Shop is de vriendelijkste handelaar van Halle! 

Op vrijdag 11 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in ‘t Waaihof, te Kortrijk. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met New Ideal Shop
 
“Het ontvangen van de award van Vriendelijkste Handelaar van Halle vind ik wel de moeite waard voor de zaak. De award staat op mijn toog en het kader met de quotering heb ik aan mijn raam gezet. Ik merk wel dat de klanten geïnteresseerd zijn, ze vragen mij vaak hoe ik eraan gekomen ben en hoe het allemaal in zijn werk ging. Dat leg ik dan ook met veel plezier uit.”

“Tijdens de Lente- en Eindejaarsactie ben ik gewoon mezelf gebleven en heb ik de lotjes uitgedeeld aan alle klanten. Ik vind het belangrijk om mijn klanten tevreden te houden, zo los ik eventuele klachten op en geef ik korting aan klanten die lang op hun droogkuis moesten wachten. Toen mijn lotjes op waren, heb ik de code op hun droogkuisbonnetje geschreven met de vraag om deel te nemen. De meeste klanten vinden het fijn om deel te nemen. Ik heb al een aantal winnaars in mijn zaak gehad. Ze waren verrast dat ze gewonnen hadden. Bij het uitdelen van de lotjes vermeld ik dat ook altijd.”

“Ik baat al sinds 2013 een droogkuisdepot uit, waar mensen hun was naartoe kunnen brengen. Daarnaast ben ik ook een Kiala- en UPS-punt. Mensen kunnen hun pakjes naar mij brengen om te versturen en kunnen natuurlijk ook pakjes afhalen. Daarnaast
ben ik een strijkdienst. Dat doe ik zelf.”

“Via Handelsgids ben ik goed vindbaar op het internet en dat is de dag van vandaag zeer belangrijk. Top!”