Ontdek de reviews van klanten van Beauty Center in Harelbeke.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Hopelijk mogen jullie héél snel terug aan \'t werk!

Review door Geert op 2020-12-18
Over de ontvangst
Heel lieve verschijning met een glimlach op het gezicht waardoor men zich onmiddellijk thuis voelt.

Over de verkoper
Het is de dame des huizes die zich over jou ontfermt !

Review door Odette op 2019-03-14
Scoremotivatie
Niet alleen een héél mooie verschijning, ook haar fijn karakter en de manier waarop ze haar klanten adviseert en met hen omgaat maakt van elke behandeling een relax bezoek bij een vriendin. ME TIME gegarandeerd bij een SUPER DAME !!!

Review door Odette op 2019-03-14
Scoremotivatie
Sofie is iemand die leeft voor haar beroep. Ze levert uitstekend werk, prijs/kwaliteit zit ze goed, is altijd even vriendelijk zelfs als ze het eens moeilijker heeft, ze heeft een luisterend oor, ze kan omgaan met iedereen. Ze heeft het beste voor met haar klanten, ik heb nog nooit klachten gehoord over haar. Toffe madam!

Review door Kristin op 2019-01-11
Scoremotivatie
prima geen bemerkingen

Review door Benoit op 2016-01-05
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en goedgemutst

Review door Martine op 2016-01-04
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en welgezind

Review door Martine op 2016-01-04
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en goedgezind

Review door Martine op 2016-01-04
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en altijd goedgezind

Review door Martine op 2016-01-04
Scoremotivatie
steeds begripvol en attent

Review door Katrien op 2015-12-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.