Interview met Vriendelijkste Handelaar Djeans!

 

“De Lente-en Eindejaarsactie vind ik interessant omdat je de klanten iets extra kunt bieden. Ze kunnen gratis een mooie prijs winnen en dat vinden ze altijd wel fijn. Ik heb niets speciaals gedaan voor de actie, maar heb er wel mijn tijd en moeite ingestoken. Ik heb de lotjes meegegeven met de klanten en ik heb hen uitgelegd wat de actie inhoudt. Daarnaast vermeld ik altijd wat ze kunnen winnen. Ik heb de actie ook op Facebook en in de nieuwsbrieven vermeld, zodat iedereen ervan op de hoogte was.”

 

“Voor mij betekent vriendelijk zijn dat je de klanten begroet met een glimlach en met veel enthousiasme. We maken geen onderscheid tussen de klanten, we behandelen elke klant op dezelfde manier. Zo kan geen enkele klant zich opzij gezet voelen.”

 

“Djeans bestaat nu 9 jaar. Ons publiek bestaat uit mensen van de jonge generatie die op zoek zijn naar een hippe outfit. De zaak is heel trendy en cool ingericht, aangepast aan de doelgroep dus.”

 

“Als KMO of zelfstandige is het belangrijk om je te onderscheiden van de concurrentie. Je moet als zaak iets hebben waar je in uitblinkt, en dat de klanten aantrekt. Als de actie goed in elkaar zit dan kan je die zelfs vaker gebruiken.”

 

“Ik ben heel tevreden over Handelsgids. Ik stuur regelmatig iets mee met de nieuwsbrieven van Handelsgids. Sinds een paar maanden geleden is er een optie ‘Mijn statistieken’ gekomen, waardoor ik alle cijfers van mijn pagina kan nagaan. Zonder probleem kan ik te weten komen hoe effectief mijn promo’s en nieuwsbrieven zijn geweest. Echt een handige tool!”