Ontdek de reviews van klanten van Liesbets Reiscenter in Herenthout.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
helpt je altijd met het zoeken van je bestemming en is zeer vriendelijk

Tips voor de handelaar
de dienstverlening is niet te verbeteren

Review door daniella op 2016-10-20
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en zeer hulpvaardig , kent haar klanten zeer goed !

Review door Katelijne op 2016-05-08
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en bereid te helpen voert uit zoals je het vraagt

Tips voor de handelaar
Niets aan toe te voegen

Review door Walter op 2016-05-06
Scoremotivatie
wow wat een goede service

Tips voor de handelaar
nieuw koffiezetmachine aanschaffen met lekkere koffiebonen

Review door M op 2016-04-23
Scoremotivatie
Vriendelijker ontvangen kan gewoon niet, alles wordt met een glimlach uitgelegd en geen enkel antwoord wordt op een verkeerde toon gegeven hoe belachelijk de vraag ook mag zijn.

Review door Kim op 2016-03-17
Scoremotivatie
Altijd een gemotiveerde en vriendelijke bediening

Review door Leo op 2016-03-13
Scoremotivatie
zeer vriendelijk en behulpzaam, echt heel aangenaam

Review door Kristel op 2016-02-29
Scoremotivatie
altijd heel vriendelijk, altijd bereid om dingen voor je uit te zoeken , ook al boek je er eens niet blijft altijd even vriendelijk

Tips voor de handelaar
geen tips nodig

Review door Marleen op 2016-02-28
Scoremotivatie
We zijn zeer tevreden over de service en behulpzaamheid. Steeds aangenaam om er binnen te gaan en je krijgt zelfs een sms als je op je vakantiebestemming bent voor een fijne vakantie! Nooit ergens anders meegemaakt! Top

Tips voor de handelaar
Super, volhouden zo.

Review door Katrien op 2016-01-12
Scoremotivatie
Liesbet stelt alles in het werk om een reis tot in de puntjes voor te bereiden. Zij wil en kan buiten het normale circuit oplossingen zoeken op eventuele problemen: een geruststelling voor de klant.

Tips voor de handelaar
Doe zo verder!

Review door op 2016-01-11
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.