Heerlijk ijs, overheerlijke slagroom en zeer goede...
T
Tina
2023-04-18
2023-04-18
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Heerlijk ijs, overheerlijke slagroom en zeer goede service!! We komen hier bijna elke week, ook in de winter… en dat voor een ijssalon, dat wil toch al iets zeggen denk ik dan.