Vriendelijke bediening, heel lekkere ijsjes, gezellige locatie,...
R
Rudi
2025-08-07
2025-08-07
4.5
Beoordeling van 4.5/5
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening, heel lekkere ijsjes, gezellige locatie, grote keuze, aangenaam vertoeven , ook lekker ijs om mee te nemen