Altijd een plezier om een ijsje te...
S
Sophie
2018-06-08
2018-06-08
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Altijd een plezier om een ijsje te eten bij Vanessa! Niet alleen lekker ijs, maar zeer geslaagd totaalconcept!