Vanessa is een heel vriendelijke dame. Maakt...
S
Sonja
2018-05-18
2018-05-18
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Vanessa is een heel vriendelijke dame. Maakt heel lekkere ijsjes. Het is een plezier om ernaartoe te gaan.
Over het interieur
De roze foodtruck is zeer geslaagd en tof.