Het is super lekker ijs wij komen...
J
Joske
2017-03-29
2017-03-29
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Heel vriendelijk tegen ons echt een super madam!
Over de ontvangst
Super! We zijn altijd welkom!
Over het interieur
Leuk ingericht: fietsenrek,tafeltjes,stoelen,speeltuigen...
Over product/dienst
Het is super lekker ijs wij komen zeker nog meer ijsjes eten!
Over de service
Het gaat heel vlot ook bij veel volk!
Over de verkoper
Gewooooooooooon goeeeeeeed!.........