Ontdek de reviews van klanten van NityaShima - Beauty & Wellness in Hooglede.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
geduldig vol warmte en liefdevolle ontvangst keer op keer

Review door Nelly op 2017-12-27
Scoremotivatie
Super vriendelijke mensen, met passie voor hun beroep.

Review door Tessa op 2017-12-17
Scoremotivatie
Niets is teveel voor deze mensen

Review door Marinka op 2017-11-25
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke mensen , ze nemen ruimschoots tijd , het is niet 60 minuten en buiten.

Review door Marinka op 2017-11-25
Scoremotivatie
Altijd super welkom en heel vriendelijk ,je word er uitermate met veel respect behandeld ,daarom geef ik ze een dikke 10 op 10,Ze geven de beste service dat je kan dromen ,super massages en nog zo veel meer ,heel erg bedankt Karin en Dirk

Review door Marleen op 2017-11-22
Scoremotivatie
Een dikke 10 op 10 Je bent daar zeer welkom en word er super vriendelijk ontvangen ,je word er uiterst goed verzorgd en de massage is super ,bedankt Karin

Review door Marleen op 2017-11-22
Scoremotivatie
Supervriendelijk altijd welgezind!

Review door Dephny op 2017-11-07
Scoremotivatie
Warm onthaal, en deskundige begeleiding!

Tips voor de handelaar
zou het niet weten?

Review door Maddy op 2017-04-19
Scoremotivatie
Beste ervaring ooit!!!

Review door Isabelle op 2017-04-02
Scoremotivatie
Goeie prijs-kwaliteit, vertrouwen, respect, zorgzaam, attent, \"pushen\" niet, samenwerking tussen man en vrouw, eerlijke handelaars, mooie locatie!

Tips voor de handelaar
Geen tips, voor mij perfect!

Review door Isabelle op 2017-04-02
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.