Reviews voor Schoenmaker Bij den Dirk
Ontdek de reviews van klanten van Schoenmaker Bij den Dirk in Kapelle-op-den-bos.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
altijd beleef en vriendelijk en een aangename lach
Tips voor de handelaar
ik zou echt geen weten.
Review door Karin op 2016-05-03
altijd beleef en vriendelijk en een aangename lach
Tips voor de handelaar
ik zou echt geen weten.
Review door Karin op 2016-05-03
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke man,zegt steeds vriendelijk goedendag toppie
Review door Peter op 2016-05-01
Zeer vriendelijke man,zegt steeds vriendelijk goedendag toppie
Review door Peter op 2016-05-01
Scoremotivatie
Een vriendelijke, geduldige handelaar
Review door Mim op 2016-05-01
Een vriendelijke, geduldige handelaar
Review door Mim op 2016-05-01
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en kent zijn stiel
Tips voor de handelaar
Doe zo verder
Review door Sandra op 2016-05-01
Steeds vriendelijk en kent zijn stiel
Tips voor de handelaar
Doe zo verder
Review door Sandra op 2016-05-01
Scoremotivatie
steeds vriendelijk en eerlijke afspraken
Review door Marc op 2016-05-01
steeds vriendelijk en eerlijke afspraken
Review door Marc op 2016-05-01
Scoremotivatie
heel vriendelijk en alle uitleg gekregen
Tips voor de handelaar
meer advententies in lokale bladen
Review door <hilda op 2016-04-29
heel vriendelijk en alle uitleg gekregen
Tips voor de handelaar
meer advententies in lokale bladen
Review door <hilda op 2016-04-29
Scoremotivatie
altijd even vlug, efficiënt en vriendelijk!
Review door Annie op 2016-04-29
altijd even vlug, efficiënt en vriendelijk!
Review door Annie op 2016-04-29
Scoremotivatie
Heel vriendelijk,goede info en reparatie
Tips voor de handelaar
Doe zo voort
Review door Clais op 2016-04-28
Heel vriendelijk,goede info en reparatie
Tips voor de handelaar
Doe zo voort
Review door Clais op 2016-04-28
Scoremotivatie
steeds vriendelijke, snelle, uitmuntende, betaalbare service
Review door Myriam op 2016-04-27
steeds vriendelijke, snelle, uitmuntende, betaalbare service
Review door Myriam op 2016-04-27
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.