Als ik een probleem of vraag heb...
E
Eddy
2018-12-13
2018-12-13
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Al het personeel is supervriendelijk en behulpzaam.
Over de ontvangst
Als ik een probleem of vraag heb is het altijd deskundig opgelost.
Over de verkoper
Ze zijn allemaal behulpzaam.