Prima! Netjes! Je herkent ze duidelijk: ze...
M
Martine
2017-06-17
2017-06-17
4.6
Beoordeling van 4.6/5
Over de ontvangst
Elke klant wordt telkens met een 'goedemorgen, goedemiddag ...' ontvangen!
Over het interieur
overzichtelijk, netjes, licht, ruimte, kleurrijk
Over product/dienst
Helemaal in orde!
Over de verkoper
Prima! Netjes! Je herkent ze duidelijk: ze dragen dezelfde polo met het logo van de zaak.