M
Martine
2017-06-17
4.6 Beoordeling van 4.6/5

Over de ontvangst
Elke klant wordt telkens met een 'goedemorgen, goedemiddag ...' ontvangen!

Over het interieur
overzichtelijk, netjes, licht, ruimte, kleurrijk

Over product/dienst
Helemaal in orde!

Over de verkoper
Prima! Netjes! Je herkent ze duidelijk: ze dragen dezelfde polo met het logo van de zaak.

Schrijf zelf een review over Boekenhuisje Meer info Boekenhuisje »