Altijd heel vriendelijk. Ik ga er pakjes afhalen...
C
Christel
2017-06-22
2017-06-22
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
altijd heel vriendelijk.
Ik ga er pakjes afhalen die ik online besteld heb, ik moet zelfs niet zeggen want ze weet direkt waarvoor ik kom