Ontdek de reviews van klanten van Bakkerij Goossens in Kasterlee.

Klik hier om zelf een review te schrijven

goe bezig... 9 Review door Ludo op 2019-12-31
DOE ZO VERDER GOED BEZIG... 9 Review door MAGDA op 2019-12-30
Doe zo voort... 9,6 Review door Jan op 2019-12-29
lekker gebak... 9,5 Review door Jeanne op 2019-12-25
Fijne feestdagen... 8,1 Review door Campforts op 2019-12-25
Gelukkige Nieuwjaar!... 9,5 Review door Hilde op 2019-12-24
Beste wensen... 7 Review door Phyllis op 2019-12-23
Nee... 10 Review door Yolanda op 2019-12-20
Prettige feesten.... 8,7 Review door Inge op 2019-12-20
de beste wensen voor het nieuwe... 8,3 Review door Ingrid op 2019-12-20
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.