Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Bakkerij Goossens is de vriendelijkste handelaar van Kasterlee! 

Op maandag 22 februari 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Feest- en seminariecomplex De Vesten, te Laakdal. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Bakkerij Goossens
 
“De award betekent veel voor mij. Het is een bevestiging van mijn klanten dat ze mijn werk waarderen. Ik heb eigenlijk niets extra gedaan voor de acties om Vriendelijkste Handelaar te worden. Ik heb wel een duidelijke uitleg gegeven aan mijn klanten van hoe de actie juist verloopt. De nadruk lag natuurlijk wel op het feit dat ze mooie prijzen konden winnen.”

“De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar vind ik belangrijk, maar het is afhankelijk van het aantal handelaars er deelnemen per gemeente.. Ik denk dat de Lente- en Eindejaarsactie wel ambiance onder de klanten brengt, maar tegelijkertijd ook spanning. Ze weten niet direct of ze iets gewonnen hebben natuurlijk. Ik ondervind dat er toch nog een groot deel van mijn klanten niet beschikt over een computer, of niet met een computer kan werken. Dat is natuurlijk wel een nadeel bij zo’n acties.”

“We bestaan al sinds 1987. Iedere maand zorgen we voor een ‘broodje van de maand’. Dat broodje zit niet in ons standaard assortiment. Na vier jaar zijn onze klanten nog steeds benieuwd naar wat er volgende maand komt. Sinds twee jaar hebben we ook enkele broodautomaten geplaatst. Ondertussen zijn dat er al vijf geworden.”

“Handelsgids is voor ons een manier om onze zaak gemakkelijk te vinden op het internet. Heel handig!”