M
Marianne
2021-12-23
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en stipt. Afspraak om 10u is om 10u in de kappersstoel zitten en niet moeten wachten. Aangenaam salon, rustig.

Schrijf zelf een review over Kapsalon Jenny Meer info Kapsalon Jenny »