C
Clem
2019-12-04
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Mijn haar altijd keurig geknipt door een vriendelijke dame die tijdens het knippen ook altijd een leuk babbeltje doet. Ik kijk al uit naar de volgende knipbeurt.

Schrijf zelf een review over Kapsalon Jenny Meer info Kapsalon Jenny »