Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Slagerij - Traiteur Vandycke is de vriendelijkste handelaar van Knokke-Heist! 

Op vrijdag 4 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Salons Lodewijk Van Male, te Brugge. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Slagerij-Traiteur Vandycke
 
“De award voor Vriendelijkste Handelaar van Knokke – Heist is een goede zaak voor mij en voor mijn personeel. Het betekent dat de klanten graag terugkomen en dus goed bediend werden. Voor de acties om tot Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, heb ik niets speciaals gedaan. Ik heb gewoon de lotjes meegegeven. Plannen om dingen te veranderen zijn er niet. Ik blijf voortdoen zoals ik nu doe. Dat werkt blijkbaar. De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar vind ik niet zo belangrijk, maar het is natuurlijk zeer mooi meegenomen voor de zaak.”

“De Lente- en Eindejaarsactie vind ik niet noodzakelijk voor mijn zaak. Ik denk dat mijn klanten vooral deelnemen omdat ze kans maken op een mooie prijs. Ik sta ondertussen al 20 jaar volledig ter beschikking van de klanten in mijn slagerij en traiteur. Onze bereide en panklare gerechten zijn onze specialiteit. Onze dagschotels mogen natuurlijk ook niet ontbreken. Telefonisch bestellen is bij ons perfect mogelijk! We zijn een slagerij vol lekkere ideeën. Elke dag opnieuw. De klanten waarderen dat. De slagerij – traiteur is net verhuisd naar een nieuw pand, vlakbij, zodat we onze klanten nog beter kunnen bedienen. Ons team staat steeds klaar met een glimlach.”

“Handelsgids is voor mij de enige manier waarop ik reclame maak. Ik ben er dan ook al vanaf het begin van Handelsgids bij.”