Ontdek de reviews van klanten van Schoenen Scheire in Laarne.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Doe zo verder !!

Review door Lien op 2022-12-22
Scoremotivatie
Fijne eindejaarsfeesten en bedankt voor de service in 2020.\r\nOp naar een gezond en nieuw 2021!!!!

Review door Hilde op 2020-12-18
Scoremotivatie
We wensen jullie een gezellige kerst en een hoopvol & gezond & gelukkig nieuwjaar,ondanks deze onverklaarbare pandemie (covid) .Doe zo verder,jullie zijn heel vriendelijke en sympathieke verkopers.\r\n\r\nmvg. uit Melle\r\nAnita & William \r\n\r\n

Review door William op 2020-12-17
Scoremotivatie
Goed bezig, doe zo verder

Review door Zoë op 2020-10-09
Scoremotivatie
WAARDEVOLLE KEUZES

Review door ALBERT op 2019-12-22
Scoremotivatie
Blijf doen zoals jullie bezig zijn, veel hulp en vriendelijk.

Review door Nicole op 2019-12-22
Scoremotivatie
We wensen jullie een fijne Kerst en een heel gelukkig Nieuwjaar toe.\r\nGroeten\r\nAnita & William

Review door William op 2019-12-21
Scoremotivatie
Prettig eindejaar!

Review door Firmin op 2019-12-21
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening. Mooi aanbod. Zeer behulpzaam.

Review door Martine op 2019-10-15
Scoremotivatie
Heel vriendelijke mensen, kennen hun handel en weten altijd raad Een echt huis van vertrouwen

Review door Daniël op 2018-12-25
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.