Ontdek de reviews van klanten van La Cascada in Lebbeke.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Top!... 8,9 Review door Silke op 2019-01-02
Het was kei gezellig en puur gen... 9,2 Review door Céderic op 2018-12-26
Een geweldige massage !!... 9,4 Review door Geeraert op 2018-12-19
Nog nooit zo op mijn gemak gewee... 10 Review door Tom op 2018-12-10
Geen verbetering mogelijk!... 10 Review door Cindy op 2018-11-24
Echt relax.super.... 10 Review door Emanuel op 2018-11-24
Al een paar keer geweest. Stee... 10 Review door Sharin op 2018-11-24
Heel vriendelijk aan het onthaal... 9,2 Review door Nicole op 2018-07-05
Zeer gezellig!... 10 Review door Stef op 2018-07-04
zalig om er tot rust te komen ,... 10 Review door Wendy op 2018-06-23
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.