Ontdek de reviews van klanten van Fintro Heverlee in Leuven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Dankuwel voor dit gebaar en een fijn eindejaar toegewenst !

Review door Liliane op 2020-12-18
Scoremotivatie
Hartelijk bedankt voor dit gebaar en prettig eindejaar gewenst !

Review door Liliane op 2020-12-18
Scoremotivatie
Fijne eindejaarsfeesten en hartelijk bedank voor dit gebaar!

Review door Liliane op 2020-12-18
Scoremotivatie
Top service!

Review door Merel op 2020-10-16
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke medewerkers die steeds klaarstaan met raad en daad.

Over de ontvangst
Het onthaal is steeds met de glimlach en er kan altijd een gesprekje vanaf.

Over het interieur
Recent hernieuwd modern kantoor met alle faciliteiten. Een open ontvangst met kantoorruimtes die knus zijn en volledige privacy bieden.

Over product/dienst
Zeer correct verkochte produceren. Je krijgt zeker waar voor je geld.

Over de service
Topservice!

Over de verkoper
Elke medewerker weet waarover hij/zij spreekt en biedt een uitstekende uitleg aan bij elk product. Voor goed advies moet je zeker hier zijn.

Review door Ruben op 2018-03-29
Over de verkoper
Sofie Peeters

Review door Amber op 2017-10-12
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk team!

Tips voor de handelaar
Blijf zo voortdoen! Excellente dienstverlening.

Over de ontvangst
Je voelt je er als klant direct welkom voor eender wat, al is het maar om een babbeltje te slaan.

Review door Ruben op 2017-09-12
Scoremotivatie
Heel goed ontvangen alhoewel ik er geen grote klant ben.

Tips voor de handelaar
werken aan de parkingprobleem voor zover er iets aan te doen is.

Review door Patrick op 2017-01-05
Scoremotivatie
zeer vriendelijk team

Tips voor de handelaar
Betere opvolging van zijn klanten die een belegging hebben lopen in zijn kantoor

Review door Willy op 2016-12-16
Scoremotivatie
Is steeds bereid om je op een vriendelijke en efficiënte manier te helpen met raad.

Review door Annie op 2016-12-14
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.