M
Malou
2026-05-27
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Het was de eerste keer dat ik bij Dorien was,ik ben heel tevreden van mijn kapsel ik ga zeker nog terug,ze is ook heel aangenaam,tot de volgende Dorien☀️

Schrijf zelf een review over De Coiffeuse bij Dorien Meer info De Coiffeuse bij Dorien »