Het was de eerste keer dat ik...
M
Malou
2026-05-27
2026-05-27
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Het was de eerste keer dat ik bij Dorien was,ik ben heel tevreden van mijn kapsel ik ga zeker nog terug,ze is ook heel aangenaam,tot de volgende Dorien☀️